Vinter1920x400.jpg

Bli medlem

Svenska Feng Shui Förbundet erbjuder alla sina medlemmar stöd och gemenskap i sitt yrkesutövande. Vi Feng Shui-konsulter jobbar ofta ensamma men via förbundet kan vi hitta kollegor i hela landet, inspirera och hjälpa varandra.

Certifierad medlem

Konsult som studerat Feng Shui på skola och blivit certifierad. För att bli certifierad medlem ska konsulten vid ansökan bifoga certifikat för gjord utbildning.

Medlemsförmåner

• Använda SFSF:s logga och medlemsbevis i din marknadsföring
  • Tillgång till SFSF:s medlemsforum (lunchträffar, FB-grupp mm)
  • Marknadsföring på SFSF:s hemsida
  • Medlemsrabatter (kan variera från år till år)
  • SFSF:s nyhetsbrev
  • Deltagande på årsmöte.

Kostnad: 800 kr/ år (Certifieringsavgift 750 kr inkl. moms som är avdragsgill, samt medlemsavgift 50 kr inte avdragsgill).

Auktoriserad medlem

Certifierad medlem med registrerat företag och minst tre års yrkeserfarenhet. För att bli auktoriserad ska du lämna in ett yrkesprov med skriftligt underlag tillsammans med ett Feng Shui CV. Begärda underlag varierar beroende på typ av auktorisering. De olika typerna framgår av ansökningsblankett.

Efter auktorisering görs en årlig återkoppling för att bekräfta att du är aktiv och kontinuerligt håller din yrkeskunskap uppdaterad. Mer detaljer finns i ansökningsblanketten.

Medlemsförmåner

• Använda SFSF:s logga och medlemsbevis i din marknadsföring
  • Tillgång till SFSF:s medlemsforum (lunchträffar, FB-grupp mm)
  • Marknadsföring på SFSF:s hemsida under auktoriserade konsulter
  • 50 % rabatt på Feng Shui society's konferens i London
  • Medlemsrabatter (kan variera från år till år)
  • SFSF:s nyhetsbrev,
  • Deltagande på SFSF:s årsmöte.

Kostnad: Engångsavgift 900 kr inkl. moms i auktoriseringsavgift, utöver ordinarie medlemskap 800 kr/ år.

Stödmedlem

För dig som är intresserad av Feng Shui går det också bra att vara stödmedlem i SFSF. Som stödmedlem får du ta del av SFSF:s nyhetsbrev, delta på lunchträffar, samt få en del medlemsrabatter (kan variera från år till år). Vid några tillfällen kan du även få rabatt på evenemang arrangerade i förbundets namn.

Som stödmedlem blir du inbjuden till förbundets årsmöte, som åhörare.

Kostnad: 160 Kr/ år

Certifierad och auktoriserad skola

En skola kan enbart bli certifierad och auktoriserad genom att dess huvudlärare uppfyller ovanstående krav.

• Kostnad Certifiering: 1000 kr/ år ((Certifieringsavgift 950 kr inkl moms som är avdragsgill, samt medlemsavgift 50 kr inte avdragsgill).
  • Kostnad Auktorisering: Engångsavgift 900 kr inkl. moms i auktoriseringsavgift, utöver ordinarie medlemskap 1000 kr/år.

Sockenvägen 1

475 31 Öckerö