SFSF Events The House Whisperer

En dag med ”The House Whisperer”

Svenska Feng Shuiförbundet
Christian Kyriacou
Moveri, Järntorget, Göteborg
Vi bjuder in till en fullspäckad dag med Christian Kyriacou från London, även kallad ”the House Whisperer”!
Innehåll:
Han kommer att ta upp hur han hjälper klienter att förstå relationen mellan dem och deras hem och hur vi finner lösningar på olika problem som kan uppstå i livet som karriär, hälsa, relationer mm.
Han kommer att ta upp följande och mer därtill:
The Heart of Home / Hjärtat av vårt hem
Christian tar med dig på en resa där du får upptäcka din relation med ”Ditt hems hjärta”.
-Känner du dig hemma där du bor?
-Valde du ditt hem eller valde ditt hem dig?
-Vad försöker ditt hem säga dig just nu?
Ditt hem är en spegel av din själ, ditt inre jag.
Space Clearing & Alignment/ Husrening och inriktning i livet
Om hjärtat av huset är fritt från fragmenterade, blockerade energier så kan vi komma i kontakt med vårt högre syfte, varför vi är här.
Om vi förstår och ser vårt hems insida och hur det fungerar, när vi får klarhet och förståelse hjälper det oss att få en hälsosammare känslomässig kontakt med oss själva och även med andra på alla olika nivåer.
När husets hjärta har ett fint energiflöde och inte är blockerat eller fragmenterat av olika energier så har vi tillgång till vårt högre jag och vårt högre syfte.
Dowsing, Geomancy, Geopatic Stress/ Jobba med pekare och pendel
Få en förståelse för och jobba med eteriska energier och olika energier i jorden (jordstrålning), som currylinjer mm.
Att jobba med pekare eller pendel handlar inte bara om jordenergier eller geografisk stress och vatten. Det handlar också om olika livsfrågor såsom Hälsa, Rikedom, Karriär, Relationer mm.
Lär dig grunderna för att jobba med hjälpmedel som pekare och pendel.
Spirit Release & Paranormal Activity/ Att hjälpa andar över till andra sidan & Paranormal Aktivitet
Vi kommer att utforska språket från ”den andra sidan” tex andar som är lite vilsna och fast och inte har gått vidare, andar som gått vidare men kanske bara kommer för att säga något eller hjälpa och vi kommer också att prata om mer illvilliga negativa energier.
Lär dig att känna igen och komma i kontakt med dessa energier som finns i vårt universum.
Det här är en workshop där förbundet står för merkostnaden och priset för dagen är därför kraftigt reducerat.
Förutom Christians undervisning ingår även förmiddags- och eftermiddagsfika samt gemensam middag på kvällen. Lunch kan vara medhavd eller köpas ute på stan.Så passa på, det här är verkligen en dag du inte vill missa!
Pris för både certifierade medlemmar och stödmedlemmar 800:-
Pris för de som inte är medlemmar i förbundet 1200:-
Anmälan sker via mejl: info@svenskafengshuiforbundet.se
(Ange när du anmäler dig om du vill bli stödmedlem, så betalar du medlemspris för workshopen).
Välkommen till en spännande och intressant dag!