Böcker & kurser

Här hittar du länkar till böcker och onlinekurser från medlemmar i Svenska Feng Shui förbundet.
Här finns även information och rekommendationer om du funderar på att utbilda dig till konsult. Aktuella kursstarter finns under fliken Aktuellt

Böcker

Bok

Titel

Författare

Rensa organisera och inred for ett liv i balans och harmoni Rensa, organisera och inred: för ett liv i balans och harmoni  Isabell Svan och Clara Johansson
 Feng shui Flow

Feng shui flow - skapa hållbar inredning

Susanna Utbult och Jenny Jonsson

Tidigare böcker

Tidigare böcker från Honorary Advisors i Svenska Feng Shuiförbundet. Dessa böcker finns ofta på Tradera, Bokbörsen eller antikvariat.

Feng Shui för svenska hem  Feng Shui i din trädgård FS för själen  FS för svenska trädgårdar   Leva med FS

KOnsultutbildning

Om du vill utbilda dig till Feng Shuikonsult rekommenderar vi de skolor som är anslutna till förbundet. Då är du garanterad en utbildning med kunniga och erfarna lärare, som är väl insatta i ämnet och följer förbundets etiska regler och stadgar. I dagsläget är det Nordic school of feng shui som är medlem i SFSF och därför den utbildning vi rekommenderar i Sverige.

Konsultutbildning på Nordic School of Feng Shui. Kommande kursstarter finns även här under fliken Aktuellt

Online-kurser

Co/ Hågavägen 266